FriSomEnFogel.blogg.se

2018-06-28
21:12:09

Tjugoåttonde juni
Vad som skulle varit sista arbetsveckan före fem veckors ledighet blev istället VAB och sjukskrivning. Jag är faktiskt lite besviken över att det blev så, hade så mycket planerat som jag skulle hunnit med på jobbet denna veckan plus träningen. Men vad gör man? 
Istället har jag i princip bara suttit och degat denna veckan. Kan inte fixa tvätten, städa eller ens ut och gå. Samtidigt som det inte alls känns som en giltig anledning att vara hemma så ser jag inte hur jag hade klarat av att jobba. Har haft så fruktansvärt ont så jag inte har kunnat vända mig i sängen eller sträcka på armen. Och att ha BH på sig har inte ens funnits på kartan p.g.a smärtan. Hoppas att penicillinet gör sitt så man kan börja röra på sig igen nästa vecka. 
Ja och veterinären har man fått besöka idag med. Första gången på nio år (bortsett från ett getingstick) som han fick åka iväg på ett besök såhär "akut". Resultatet blev specialfoder på denna gubben med och sen invänta svar på deras prover som de tog, som vi förhoppningsvis får svar på imorgon. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: