FriSomEnFogel.blogg.se

2019-10-10
20:02:44

Tionde oktober
Jag börjar i alla fall kursen på topp. Fick mitt första VG i veckan! Var så sjuuukt nervös före i.o.m att vi skulle göra uttalstestet över Skype. Kanske inte just att jag inte skulle fixa det, utan mer att tekniken inte skulle vara med mig. Och visst blev det så... Men det löste sig till slut och kommentarerna jag fick av läraren när jag var klar boostade helt klart mitt självförtroende. Nu ska man bara tagga om och sätta sig ner och läsa ikapp lite, och ladda för nästa examinationsuppgift. 
Träningen går också bra just nu. Det är liksom roligt att ta sig dit och se hur mycket man utvecklats, och det är väl det som funkar bäst på den fronten. Maten går sådär, men vikten håller jämt så det är jag glad för. Bara sjukt surt när man hade 0,6kg kvar för fyra veckor sedan men nu verkar fastnat på 1,1kg...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: