FriSomEnFogel.blogg.se

2020-03-23
14:00:39

Tjugotredje mars
Andra veckan som distansstudent. 
Solen har fått en att börja ta tag i sitt liv igen. Så jäkla härligt! Skönt att äntligen vara tillbaka på gymmet. Välbehövligt om man säger så, men samtidigt gött att inse att man inte tappat så mycket styrka som man hade kunnat tro. Kanske beror på att man jobbat lite? Hur som haver så har jag sjukt svårt att sätta mig med skolarbete, och om jag gör det så är det omöjligt att hålla fokus... Verkar i alla fall som att jag kan göra mina VI-dagar. Klagar verkligen inte på det. Även om det just nu känns sjukt konstigt att ta sig ut i den världen igen. Var ju liksom ett tag sedan vi var ute på skolorna. Saknar verkligen att ha seminarier/föreläsningar/workshops... Bara det här att få träffas och samtala om allt. Ser fram emot när det lättas på de restriktionerna!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: