FriSomEnFogel.blogg.se

2020-03-17
12:21:54

Sjuttonde mars
Ja det var väl egentligen väntat att det skulle bli såhär. Samtidigt tycker jag att det är svårt att förstå allvaret, och varför folk agerar som de gör... Men men, det är bara att hålla på den (lilla) självdisciplin man har och fortsätta plugga hemma så löser skolan förhoppningsvis resten. Kruxet är bara hur det blir med praktiken om de gör samma sak med grundskolan... Går väl inte att examineras på en kurs som innehåller praktik och att avslutande uppgift baseras på det man gjort under praktiken, eller? Följer i alla fall utvecklingen med spänning. 
Jag har fått hoppa in och jobba med. Bara några timmar per dag, men det räcker gott och väl för denna mamman/studenten (trött deluxe). Har inte heller vågat mig till gymmet än även om jag mår bättre. Efter att det blivit värre av ansträngningen på jobbet känns det bättre att avvakta. Jag är dock orolig för att gymmet kommer hinna stänga till dess att jag kan ta mig dit. Hade dock varit rätt soft att vara där nu då det verkar vara rätt så folktomt. 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: