FriSomEnFogel.blogg.se

2020-03-13
13:31:29

Trettonde mars
Alltså det är helt sjukt hur något kan ta så mycket energi samtidigt som det ger massvis av annan energi. 

Trots resultatet så ska jag försöka påminna mig själv om att plugg och vin kväll/natt innan tenta inte är att föredra. Lustigt ändå hur en sån kväll kan generera i ny kunskap. Jag har hittat mitt sätt, haha. Nu är man i alla fall klar med den delen av kursen, och har hunnit djupdyka ner i nästa. 
Det har hänt så sjukt mycket senaste tiden, egentligen hade man behövt lite tid att återhämta sig och andas. Men icke. Även om jag har sjukt dåligt samvete över det, så behöver jag verkligen vara ledig i sommar. Något som jag samtidigt ser väldigt mycket fram emot nu när vi verkar få ihop det bra. 
Jag har en sån down-period och har ingen motivation till att hålla mig undan från onyttigheter. Då hjälper det verkligen inte heller att VC avrådde från träning, vilket gör det ännu svårare för mig att stå emot... Blir faktiskt lite arg på mig själv när jag vet att jag kan, men aja, det är en period som kommer gå över och sen är det bara att starta på ruta ett igen. 







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: