FriSomEnFogel.blogg.se

2019-09-09
09:09:03

Nionde september
Så gott jag sovit den senaste veckan! Det är helt sjukt vilken skillnad en ny säng kan göra. Ångrar inte en sekund att vi tog detta beslutet! Det var på tiden också kan man säga då den gamle firade tio år i början av sommaren, och den var inte direkt dyr när vi köpte den så man kan minst sagt säga att den gjort sitt. 
En annan sak jag reflekterat över är min huvudvärk. Så mycket huvudvärk och migrän jag haft denna sommaren var länge sedan, men nu är den som bortblåst och har inga känningar alls. Ändrar sig säkert ju längre in i terminen jag kommer, men tror inte det kommer bli lika illa som det varit under sommaren. Hur som haver så är det skönt att slippa. Förkylningen börjar bli bättre så måste verkligen ta tag i skolan nu. Essän som ska in om en vecka är inte ens påbörjad då jag sov bort torsdagens "uppsatsskrivardag" på grund av sjukdom och helgen försvann till annat som vanligt. Är i alla fall sjukt taggad inför allt nu. Så länge det inte blir mer koncentrerat än vad det är nu, för då blir det lätt tvärtemot...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: