FriSomEnFogel.blogg.se

2020-04-26
13:31:22

Tjugosjätte april
Okej. Det börjar ljusna och man liksom orkar ta tag i även de enklaste saker, som att svara på de där meddelandena man lite ignorerat eller svaren man inte kollat efter om de kommit.  
Praktiken gick bra tillslut, även om jag inte alls kände mig förberedd, och uppsatsen börjar ta form. Det ska nog bli bra det här. Kompletteringen jag fick var inte så stor den heller, så det löser jag säkert utan problem när det andra är klart. Tänk vad rutiner och fint väder kan göra för själen. 
Hade en bra födelsedag där jag fick möjlighet att koppla bort allt annat lite med några klasskompisar. Kommer ihåg att jag på dagen tänkte att jag var tvungen att kolla brevlådan, även om det var lördag (för ingen hade kollat den på fredagen), om jag fått några födelsedagskort. Sen slog det mig att de som brukar skicka inte finns längre, och det gjorde mig så fruktansvärt ledsen... En fin grej som kom veckan efter var plommonträdet vi fick av svärfar i födelsedagspresent. Helt ovetandes hade de köpt ett träd som heter samma som jag gör i mellannamn. Ett namn som jag fått och som vi gav lilltjejen för att föra vidare som "släktnamn". Tänk så det kan bli ibland.









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: