FriSomEnFogel.blogg.se

2020-02-14
13:31:03

Fjortonde februari
Fy vilken dag...
Är ändå grymt imponerad över att när klockan var åtta igår morse satt vi och åt frukost och hela familjen hade hunnit duscha. Kors i taket på den alltså.
Det var lite typisk att skola och fritids prickade in stängningsdag samma dag som begravningen, men svärfar var snäll och tog barnen under själva akten, som var väldigt fin. Sen fick de komma dit och komma in och titta hur det såg ut med kistan och alla blommor. Vi pratade om det och de ställde frågor. Sedan gick vi bort och visade var vi kommer gå när vi ska "besöka" på kyrkogården. Själv hade jag huvudvärk från det att jag vaknade. Tror jag lyckades få alla typer av migrän, som jag någonsin haft, under samma dag. Började med huvudet, satte sig på ögonen med synbortfall, hand och arm blev orkeslösa och domnade av, sen började delar av ansikte, mun (tänder) och tunga domna av och jag tyckte det lät som en inspelning när jag pratade... Till sist satte det sig bara i huvudet igen och höll sig tills jag gick och la mig. Tabletter gjorde anfallen mildare/kortare men tog inte bort det helt... Så idag är man lagom mör och huvudet gör fortfarande ont. Var ju inte riktigt det jag ville fokusera på under minnesstunden... 
Hoppade över träningen efter skolan idag p.g.a huvudet, men vädret är så himla härligt så skulle egentligen tagit en promenad. Hamnade visst i soffan istället. Sen har vi blivit lite spontant barnfria ikväll, så vi kör bio för hela slanten. Om man nu kommer palla det...








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: