FriSomEnFogel.blogg.se

2020-02-17
14:00:05

Sjuttonde februari
Satt och reflekterade (haha, reflektera! ett ord jag aldrig hade använt om jag inte hade pluggat) över en sak; Vid denna tiden på året brukar jag känna ett behov av att fixa en vin-/tjejkväll. Men jag känner inte alls ett behov av att göra detta nu. Undrar om det beror på att de jag hade velat göra det med är de jag träffar flera gånger i veckan. 
Innan har jag ju inte alls umgåtts med folk på detta vis, i.o.m att jag jobbat och inte träffat folk på vardagar. Då har en saknad funnits, eller ja en längtan efter att sitta och umgås och dricka lite gott. Ja sånt som man gör på en vinkväll. Nu finns inte den känslan på samma sätt. Fast det betyder inte att jag har planer på att hoppa över det, hehe.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: