FriSomEnFogel.blogg.se

2019-12-22
22:22:54

Tjugoandra december
Oj... Har haft så mycket att göra så har inte haft en tanke på att slänga in något här. 
Skolan och praktiken har gått bra, över förväntan, så jag har stora förhoppningar om att kanske få ett högre betyg totalt på hela denna kursen. Vet att det inte spelar någon roll i slutändan, men det hade varit riktigt kul att äntligen få det. För sen kommer en UVK-kurs och då är det kört för mig på den fronten, haha. Är så sjukt glad också att jag för en gång skull inte suttit i sista minuten med uppsatsen. Skickade in den i fredags, trots att sista dagen var idag. Hade bestämt mig för att ta jullov och släppa skolan, så tyvärr känner jag att slutresultatet inte blev det bästa. Men är ändå nöjd. Hur som så tänker jag inte öppna/läsa den igen innan betyget är inne. 
Träningen har gått sådär sista tiden. 3 veckors praktik där tillfälle inte gavs till träning, och sen en jäkla lång förkylning efter det. Men jag är ändå nöjd över att jag inte mått dåligt över att inte kunna träna, och hållt maten. Positiva besked varje vecka, och min PT som "polis", gjorde det helt klart lättare att hålla maten som överrenskommet. Så idag, efter ungefär 4 år, har jag äntligen nått målet! Nu ska det bara hållas, och kanske sättas ett nytt.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: